2011. április 27., szerda

Prológus - Előszó



Miután a harc befejeződött a Victoria által összegyűjtött csapat ellen, így hát maradt még egy kis időm az érettségiig ami idő alatt Edward-al éldegéltünk. Ezalatt azonban történt egy s más. Úgy gondoltam, mivel ők pontosan  ismerik az én múltamat, így én is kíváncsi voltam az ő múltjukra. Elhatároztam hát, hogy mindenkit egytől-egyig kikérdezek és így én is mindent tudni fogok az ő múltjukról...






A Történet leírása az írótól:
Ez a történet első hallásra unalmasnak hangzik gondolom. Azonban ha azt gondoljátok,hogy simán és szárazon leírom mindegyik Vámpír múltját akkor rosszul gondoljátok. Bella szemszögéből lesz a történet megírva, aki továbbra is egy esetlen lány lesz és ismét a fejébe vesz valamit. Ezúttal kiakarja deríteni Edward élete párja és az ő családja múltját. Eközben persze éli életét és elég sok minden történik közben. Izgalomban nem lesz hiány, és persze szórakoztató is lesz. Kövessétek Bella eseményeit amint próbál mindent kideríteni.

Még egy apró megjegyzés! A vámpírok múltja nem ugyan az lesz mint amit az igazi író kitalált. A vámpírok  múltja saját kitaláció lesz!

3 megjegyzés:

  1. Szia.

    Most leltem rá az oldaladra, és felkorbácsoltad a kíváncsiságomat. :)

    Érdekesen hangzik a prológus. :)

    Remélem, minél hamarabb belekezdesz a fejikbe. :)

    Puxo<3

    Dóry

    VálaszTörlés
  2. Szia Bence!

    Kíváncsian várom a fejezeteidet. :)
    Nagyon meglepődtem, amikor megtudtam, hogy egy fiú írja ezt a blogot. :)

    Holdfény

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az érdeklődést!:) Remélem megteszik.:) Fent van az első fejezet?:)

    VálaszTörlés